El sentit de la programació sense dispositius!

A 2n de primària, durant aquestes setmanes estem treballant els mòduls dels nostres kits per fer diferents activitats. De moment, ja sabíem programar una alarma que detecta el llum i fa so. Ara però, també sabem com visualitzar la música! És increïble. Hem necessitat:

  • Els mòduls imprescindibles (cervell i la bateria)
  • Sensor de so, que és un input.
  • El mòdul LED, que és un output. 
Com més sentia la música, més llums LED s'encenien! Vam fer una prova a la classe i va estar molt divertit a la vegada que interessant!


Però no només això! També hem creat un llum que ens pot servir per acompanyar-nos a la foscor de la nit. Qui necessita comprar un llum expressament quan ara els nens i nenes de 2n de primària ja sabem configurar el nostre propi llum? Anem a veure, per dur-ho a terme vam necessitar els següents mòduls...

  • Cervell i la bateria
  • Un mòdul d'input, per rebre la informació, que en aquest cas és el Light sensor
  • Un mòdul d'output, per donar-nos el que necessitem. En aquest cas és el mòdul d'RGB.
Si volíem llum a la foscor, necessitàvem que la classe estigués a les fosques, així que vam baixar persianes, apagar llums i vam posar a prova les nostres configuracions. A alguns se'ns va encendre i a d'altres no. Vam revisar què podia estar malament i, després de detectar els errors, els vàrem arreglar i tornar a posar a prova. El resultat... Genial!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada